marketingowy-harpagan.pl

18 lutego, 2019 Wyłącz przez admin

W branży złotniczej znajdziemy sporo firm. Co je łączy? Przede wszystkim metale, które wybierają do tworzenia swoich wyrobów, a także jakimi kamieniami je ozdabiają. W tym wpisie skoncentrujemy się na dodatki. Skategoryzujemy je i krótko opiszemy.

Syntetyczne kamienie – są najczęściej wytwarzane saletry potasowej, a prościej z odmiany szkła. Projektanci z reguły używają go w mniej drogich kolekcjach srebrnej biżuterii. Takie szkło jest przede wszystkim cechuje się zdecydowanie wyższym stopniem załamania wiązki światła. Jest także nieznacznie gęstsze od tego nam znanego. Głównym fabrykantem tego materiału jest zachodnia marka Swarovski Elements.

Cyrkonie |to} drugi często umieszczany kamień. Kamień ten tworzy się od początku do końca sztucznie. Pozostaje niezwykle gęsta, ponadto można ją zgodnie z marzeniami farbować. W jubilerstwie sama cyrkonia popularny jest krótko, krystalizuje się w wysokiej temperaturze. Jej największą pozytywną stroną jest niska cena.

Szlachetne Kamienie pozostają najbardziej wartościowe z materiałów upiękniających wyroby złotnicze. Znajdujemy ich w naturze całkiem dużo. Ale, teraz skupimy się na tych najpopularniejszych.

Szmaragdy {to| droższa odmiana kamienia zwanego berylem. Dla amatorów, jest on ciemnozielony. Znajduje Uznanie kobiet oraz pasjonatów. Pozostaje bardzo twardy i łupliwy.

Rubiny pozostają nieomalże najdroższym kamieniem, ponadto pochodzą z grupy korundów. Znane są z niebywałej twardości, najczęściej widywane rubiny pozostają krwistoczerwone w ich często możemy zauważyć rozszczepienie barwy.

Szafiry – są bardzo popularne w złotnictwie. Symilarnie do szafirów należą do rodziny korundów. Zazwyczaj są granatowe. Znaczna liczba fabrykantów wytwarza go sztucznie.

Diamenty – tutaj możemy opowiadać stosunkowo krótko. Są najtwardsze z ziemskich minerałów oraz zarazem najwięcej warte.

Wymieniliśmy najpopularniejsze materiały wykorzystywane do wzbogacania biżuterii. Jednak, że odróżniamy ich świecie znacznie więcej.

Marketingowy Harpagan